sâmbătă, 9 octombrie 2010

Film pe paine!








Cam asta mananc de cand a inceput Romania International Film Festival. Cum spunea unui tip care iesea in urma mea de la "Ultima vara la Boyita" : Nu am fost niciodata la patru filme unul dupa altul!


Ma rog, in cazul meu ultima data a fost la One world.



Oricum festivalul creeaza dependenta. nu m-am uitat inca cine a (au) fost selectioner dar nu am intalnit inca un film care sa nu merite.



Mai nasol este ca a inceput Animest. Nu se putea coordona un pic? Vorba aceea, mai rasfirat baieti, mai rasfirat. Cat despre zilele filmului de limba spaniola inca nu am apucat sa calc pe acolo.






Luna octombrie e un rasfat total. Intre 22-28 oct ICR organizeaza la Cinemateca si la Studio Festivalul Filmului Rus. E musai de vazut!

Niciun comentariu:

Persoane interesate