vineri, 21 octombrie 2011

Ziarele - un chin

Mircea Vasilescu a bătut şaua destul de transparent despre presseurop aşa încât... am făcut o vizită. Un loc minunat! Deja marţea cumpăram România Liberă pentru fasciculul din The New York Times dar acest site e o încântare.
Din păcate prea puţin pentru a-mi diminua frustrarea dată de piaţa ziarelor tipărite din România. Vreau să citesc ziare de hârtie, ziare adevărate din toate punctele de vedere.
Or oferta de ziar "quality" e subţire. Am renunţat o vreme să mai cumpăr vreun cotidian şi pe bună dreptate. Impulsionat de un articol al lui Radu Cosaşu, m-am abonat la "Le Monde" doar pentru a fi din nou dezamăgit. Deşi există 5 curse zilnic ale Air France plus câteva Tarom, cotidianele franceze ajung la destinatar (prin curier!) a doua zi. "Doamnă, cunoaşteţi sensul expresiei Yesterday's News? Pur şi simplu nu se face ca un cotidian să fie livrat în ziua următoare apariţiei". Domnişoara de la HDS Inmedio nu a comentat şi mi-a returnat banii dar nu a fost nici o consolare. În competiţia cu mediul on-line cotidianele tipărite au şi aşa probleme pentru a le face şi altele administrative.

Niciun comentariu:

Persoane interesate