sâmbătă, 18 septembrie 2010

Traian Caldarar - mester in cupru


Traian, Maria si Nicolae sunt o familie de caldarari. I-am intalnit la zilele Bucurestiului, pe splaiul Unirii, intr-un mod aproape providential.

De mult timp cautam niste emesteri in cupru care sa lucreze - din ciocan - niste abajururi pentru bucataria noastra rustica.

Traian poate sa faca asta si inca mai multe, imi pare rau ca nu l-am cunoscut mai de mult. De exemplu poate sa faca un lavoar din cupru sau chiar o cada din cupru. De abilitatile lui te convingi vazand ce lucreaza, nu este nevoie de nimic mai mult. Desigur Traian poate sa faca si cazane de tuica, ceaune din cupru dar si cratiti si tigai din cupru. "Aduceti-mi doar un model" dupa cum spune. Traian Caldarar -dintr-o comuna de langa Medias: 0731419854

2 comentarii:

elena spunea...

eu imi doresc o cada din cupru dar in magazin sunt un pic cam scumpe... cam cat crezi ca ar ajunge la pret una facuta de acest domn? macar orientativ sa vad daca merita. multumesc mult!

Clerval spunea...

Nu am nici o idee. Dă-i un telefon. Dar să-ți fie foarte clar ce îți dorești, model, dimensiune, eventual să ai o fotografie ceva - nu te aștepta să aibă el idei sau vreun catalog. La bunul simț, un cazan de țuică mare costă câteva zeci de milioane vechi - cuprul în sine e scump. Succes.

Persoane interesate