miercuri, 30 iunie 2010

Pardoseală de lut ars


Cărămida de pardoseală este un element de caracter al oricărei case meridionale. Terracotta în Italia, terre cuite în Franţa, cărămida de pardoseală ţine răcoare vara şi cald iarna. Vara cărămida de pardoseală în combinaţie cu obloanele şi zidurile groase sunt trioul care explică lipsa aerului condiţionat în casele mediteraneene.



Pentru casa noastră noi am găsit cărămidă de pardoseală la Sighişoara la Siceram.



Montarea s-a făcut direct în şapă.



Acum am terminat prima etapă a finisării, şlefuirea umedă.




2 comentarii:

bondyalu spunea...

se poate sa-mi spuneti va rog frumos de unde pot inchiria si eu o asemenea masinarie de slefuit?

Clerval spunea...

Doar mașina nu am idee. Noi am plătit tot serviciul de la Siceram. A venit o dubiță care l-a debarcat pe Jolt cu tot echipamentul.

Persoane interesate