miercuri, 29 august 2012

Business as usual

Ne-a vizitat Mirela împreună cu Heather, prietena ei londoneză. Am reținut un leit-motiv: ”You're in my country now!”. Spus cu accent puternic. Iar Mirela vorbește acum o engleză de la mama ei. You've come a long way, baby.

Auzită în seara asta, pe România Cultural: ca emigrant pierzi vreo zece ani - de-aia Andrei Șerban pare mai tânăr cu zece ani.

”Midnight in Paris” a fost preferatul meu anul trecut. Azi am văzut avanpremiera la ”To Rome with love”. tot de Woody Allen. E din ce în ce mai bine, WA îmbătrânește frumos. Filmele lui sunt divertisment de cea mai bună calitate. Roberto Benigni e minunat iar personajul lui Alec Baldwin e o găselniță (Penelope Cruz îmi amintește de rolul fenomenal din  Non ti muovere). Probabil că WA are o cultură psihologică extensivă atât din lecturi dar și, mai ales, din postura de client. Ce să zic? Minunat, s-a filmat în perimetrul în care am stat în mica noastră ședere la Roma, Piazza di Spagna, la restaurantul care ne-a plăcut cel mai mult. Mi-a plăcut.

În Nouvel Obs e un articol despre satul vampirilor și vârcolacilor din Bulgaria (undeva în sud, către granița cu turcii). Cu referințe la Vlad și Bram, dar trăgând de hartă în jos. Vezi, a fost de ajuns best-seller-ul Kostovei că acum bulgarii ne-o iau înainte și în vampirologie.

Am cont pe PayPal. Altfel nu se mai poate. Asta e, dar aici trag linia - Facebook never.

Mi-a venit așa, la serviciu, când o colegă se plângea că fiul ei vrea iPhone, iPad dar nu mai pune mâna pe carte. ”Zii așa, iCarte - iParte.”

Destul de spooky faza cu serial-killer-ul care a ucis-o pe japoneză la Măgura - practic lângă noi. Mă miram când veneam acasă după tura de noapte ce e cu atâtea mașini de poliție și care de televiziune. Asta era. M-am bucurat că nu era Cristina în țară să se panicheze. Acum a auzit.

Un comentariu:

Adi spunea...

Midnight in Paris chiar a fost un film interesant. Arta as zice.

securitate it
Adrian Tanase
blog
cik

Persoane interesate