miercuri, 8 august 2012

Mama a stat câteva zile la mine - „la aer curat” - și-a descoperit o fibroză și a luat o mică pauză de la viața la țară. Seara, invariabil, ne luam de citit și o scoteam pe Maia în padoc - toată lumea la aer. Maia este de o gelozie feroce, se interpune violent între Iasmine și Rubin, noii parteneri, împreună cu Mariaj, de ieșit afară.

Mama a observat cum Copilu mănâncă stând culcat. Cred și eu, e terminat de la alergat. Ar fi frumos odată un cros pentru alergători și câinii lor. Nu știu cum ar interacționa câinii între ei... ar fi amuzant.

Azi-noapte am lucrat ultimul segment de la 5 la 7. A trebuit să beau o cafea la 5 ca să pun rotițele în mișcare, ceea ce este o veste proastă, înseamnă că acasă oricât aș fi de obosit o să mă foiesc încă vreo două ore până adorm. Am luat hotărârea să ud florile, să iau slipul și să plec la mare, să dorm pe șezlong. Am ajuns repede la Azur, unde bătea vântul și nu puteau fi deschise umbrelele. Noroc că soarele a fost mai mult în nori. Mi-am pus un prosop peste ochi și am dormit cu mult spor.

Triatlonul de la Mamaia s-a mutat la București. Se va înota in Dâmbovița, între Biblioteca Națională și Piața Unirii, pe traseul unde se bălăceau copiii străzii. Colegul meu PR va participa într-o ștafetă, pe cursiera lui Colnago.

După o lungă așteptare a sosit biroul Cristinei, replica unui birou de căpitan de velier britanic - e o întreagă colecție de mobilier maritim. Poze când mă mobilizez să-l asamblez.

Am fost într-o seară în vizită la Cristescu, la ce tinde să devină întâlnirea anuală a fraților Cristescu. Am venit pregătit să gătesc coze di mare, inclusiv cu un șorț de bucătărie - eram îmbrăcat tot în alb. Midiile au ieșit minunat, iar Florin a dorit să-mi facă un portret citind și cu pălăria de panama. Abia aștept fotografiile!

Niciun comentariu:

Persoane interesate