duminică, 29 iulie 2012

M-am simțit foarte rău zilele trecute, inexplicabil, ca atunci când m-am intoxicat cu e-coli, doar că am avut un scaun normal. De câteva ori am fost pe punctul să sun salvarea dar mi-am zis să las să treacă o noapte. În cele din urmă am urmat exemplul Omului din Atlantis și am plecat la mare, la Azur, să mă regenerez. Am stat în apă cât de mult am putut - erau valuri mari - și apoi am dat peste maseurul semi-orb care colindă pe acolo. Asta m-a pus pe picioare aproape.

Azi dimineață la cinci am alergat șase kilometri. Au fost 23 de grade, o plăcere. Apoi prima zi de serviciu după o mini vacanță în care am bolit.

La serviciu, saturat de J.O. și de biroul electoral dau pe HBO peste „Autobiografia lui Nicolae Ceaușescu” a lui Ujică. Descopăr detalii care mi-au scăpat la Studio. În timp ce merg cu caleașcă în Londra, NC și regina trec pe lângă un cinema unde rula Deep throat!!! Am dat o căutare pe internet și am găsit instantaneul.


Un comentariu:

yairlamonica spunea...

Online Slots for Kids - Jackson County Chamber of
Visit the Jackson 부산광역 출장샵 County Chamber of Commerce website to learn more about gaming 논산 출장안마 and slot 고양 출장마사지 machines. The Jackson County Council is currently 사천 출장마사지 hosting events 안성 출장샵

Persoane interesate