sâmbătă, 13 martie 2010

Timbre pentru felicitările de Paşte...



...asta dacă sunteţi unul dintre ciudaţii care mai trimite felicitări. Dacă da, un timbru "de sezon" este o tuşă de fineţe, mai ales pentru felicitările trimise în străinătate.

Trebuie să recunosc că am reluat obiceiul trimiterii de felicitări din două motive:

- din ruşine faţă de prietenii din străinătate care continuă să trimită cu religiozitate, cel puţin de Crăciun, felicitări.

- ca protest împotriva sms-urilor "date la tot cartierul".

Feed-back-ul obţinut merită din plin un efort de o seară, pentru a scrie unui prieten sau unei cunoştinţe un mesaj personalizat şi personal.


Timbrele sunt proaspete, au apărut ieri, 12 martie. Eu le-am luat de la Romfilatelia de lângă Adam sau berăria Turn - mă rog, fostă, acum e un magazin muzical.

Anul ăsta paştele ortodox şi catolic cade în aceeaşi zi, 4 aprilie. O trimitere prioritare ajunge în ţară a doua zi (pe bune!) iar în Europa în trei zile.

Mai greu este cu felicitările în sine. Dacă la cele de Crăciun sau aniversare oferta este variată, pentru sărbătorile pascale nu prea ai de unde alege. Cele de la Poştă par dintre cele mai decente.


P.S.

Am gasit niste felicitări decente la magazinul Bamboo din Orhideea. Sunt de la Cardex, sub licenţă Hallmark.

Niciun comentariu:

Persoane interesate