luni, 18 iunie 2012

A fost frumos la ICR, păcat că nu am și eu o poză, am uitat. Și zău că m-am străduit, am purtat unul din papioanele luate de la Harrods. A fost plăcut, am stat aproape de Cărtărescu, care a venit singurel și privea mulțumit și mândru mobilizarea din jur. MRU a ocupat mult spațiu fizic cu o cohortă de ziariști, luând fața lui Paleologu. La plecare i-am zărit pe Cristi Puiu și pe Mircea Vasilescu conversând. Lui Rațiu i-ar fi plăcut, sunt sigur.
Update
Am găsit o fotografie pe un blog. Mulțumesc, Titel Dragomir.

Ce dezamăgire Spania- Croația. Croația a fost un fel de sparring pentru meciul cu Germania și viitorul nu sună deloc bine pentru spanioli. Cine îi poate bate pe nemți? Vă spun după meciurile de mâine.

Au sosit, la mai mult de doi ani după comandă (!) obloanele. Însă o să ne ia ușile înapoi la fabrică, pentru că tăbliile ușilor au lucrat și trebuiesc chituite și revopsite în fabrică. Mâine, montajul. Arată bestial.

Niciun comentariu:

Persoane interesate