luni, 11 iunie 2012

Suntem în Szeged, ultima haltă înainte de casă. În Szeged nu a dat Ibisu peste noi, dar am găsit un hotel drăguț, Mozart pe numele lui. Am plecat târziu din Praga și am avut o porțiune lungă pe șosea, printr-o regiune viticolă din Cehia. Nu am luat vin dar am luat cireșe locale și murături de coroanele rămase. Ne-am oprit la o cârciumă sătească să mâncăm și am înțeles partea cu knoblauch suppe restul ne-am lăsat pe mâna lor.  Mie mi-a plăcut, porc cu varză. Păcat că nu pot bea mai multă bere nepasteurizată.
Sunt cam haotic în seara asta. Am uitat de gulașul de revenire în Ungaria. Când Cristina a început să facă urât de foame am ieșit de pe autostradă la Tatabanya și am găsit un restaurant minunat, pe malul unui lac (nu am idee ce lac a fost). Eu am luat doar o salată de ruccola cu creveți. Minunată.
Noapte bună.

Niciun comentariu:

Persoane interesate