duminică, 10 iunie 2012

Ieri am cârmit către Pilsen, să tragem și noi o bere în drum spre casă. Am oprit în centru, unde am înghițit în sec  (am băut o bere brună fără alcool, dar nu-i păcat?) și am mâncat o supă de usturoi și un gulaș local. Foto cu piața mare și la drum către Praga. Cehia probabil că a beneficiat infinit mai mult decât România de fonduri structurale și investitori dar prima impresie venind din Germania sau Austria este tot de clădiri neîntreținute sau renovate de mântuială. Nu am mai fost în Cehia din 1984 și spre surpriza mea țara este încă marcată de delabrarea comunistă, care face diferența față de celelalte țări din mitteleuropa. În Praga am tras la Ibis în Male Strana și apoi am încheiat seara cu o halbă de Pilsner Urquell nepasteurizată și un cârnat cu două feluri de muștar, hrean ras și varză cu castraveciori murați.

Niciun comentariu:

Persoane interesate