sâmbătă, 31 martie 2012

Apostrophes

TVR Cultural face o chestie care îi spală păcatele, dacă avea, în această perioadă pascală: difuzează emisiunea Apostrophes a lui Bernard Pivot. Îl regret şi acum pe BP căruia i-am prins al său Bouillon de Culture  în anii 90. Apostrophes e din anii 70 şi e fascinant. Genial! În primul rând invitaţii vedetă. Tocmai l-am văzut pe Nabokov. Monumental. De asemenea George Simenon. Apostrophes e un soi de Columbo al emisiunilor culturale.

P.S. Apropos de link-uri, Ce chestie grozavă este INA. De ce oare nu putem avea şi noi un institut al audiovizualului?

3 comentarii:

cristina spunea...

oare pt ca audiovizualul nostru e cu totul altul? sunt curioasa ce raiting real va avea emisiunea....

Clerval spunea...

Ce să zic, televiziunea publică trebuie să acopere "nişa" asta numită cultură. Nişă din ce în ce mai mică.
De multe ori mă duc la câte un spectacol minunat la care sunt mai mulţi artişti decât spectatori şi am o senzaţie de "pe cale de dispariţie". Dar ştii ce? Sunt un egoist. Chiar dacă aş fi singurul spectator, nu mă bucură mai puţin.

Clerval spunea...

Vineri la 19:35 invitat Soljeniţîn!

Persoane interesate