marți, 17 aprilie 2012

Izolaţi de Paşti

Când a început ploaia tocmai încheiam o comandă la şezlonguri pe net şi pentru o clipă am ştiut că se va întâmpla. "Ceaţă pe Canal, continentul este izolat" obişnuiau să titreze gazetele britanice.
La fel şi la noi la ţară. Internetul este meteodependent. Şi dacă se întâmplă să cadă într-o sărbătoare... căzut e!
Paştele a fost o sărbătoare leneşă şi îngăduitoare anul ăsta, iar din punct de vedere gastronomic a lipsit mielul, printr-o ciudată asociere. La manejul unde facem călărie sunt nişte capre cu iezi. După ce s-a drăgălit cu ei Cristina a decis că nu mai putem mânca miel. Aşa că ziua 1 au fost inele de calmar a la Happy Grill iar a doua zi  eu am gătit midii după o reţetă văzută la Astuces de chefs.
Două achiziţii importante pe frontul entertainment-ului:
Un arc, săgeţi şi ţintă de la Decathlon, şi...
Narghilea. Narghileaua mă apropie de visul meu de petrecere ideală a verii, mai ales că acum sunt pregătit şi cu o frapieră din tablă zincată.

Niciun comentariu:

Persoane interesate