duminică, 8 aprilie 2012

Oribil!!!

După fuga căţelei albinoase a vecinei pentru a petrece câteva zile "of wine and roses" cu maidanezii noştri, vecina mi-a spus că i-a scos vreo 20 de căpuşe.
I-am facut o scurtă inspecţie maidanezului din dotare şi am rămas terifiat. Nişte creaturi monstruoase, de dimensiuni godzileşti năpădiseră animalul.
M-am documentat pe net - şi m-am îngrozit - apoi am trecut la treabă. Am cumpărat gadget-ul din imagine de la Hornbach cu 5 RON şi picături Parakill.
Animalul a fost un pic reticent la primele "extrageri" apoi a stat super, super cuminte. Cred că îl chinuiau rău nenorocitele. Toate erau concentrate în pielea de pe şira spinării, unde nu avea nici o şansă amărâtul să scape de ele.
La final cărare pe ceafă şi 40 de picături de Parakill.
Azi când am alergat împreună jur că părea cel mai fericit căţel din lume.

Niciun comentariu:

Persoane interesate