duminică, 20 mai 2012

Eye of the tiger

Azi am alergat 19 kilometri, ultima alergare lungă înaintea semi-maratonului internațional București.  Mă simt în formă, deși un pic supraponderal. Ca de obicei, în timpul antrenamentului pentru semi iau cam 5 kile, nu pot să înțeleg care e faza cu kenienii. Cred că ne lipsesc marile carnivore din natură. Două săptămâni de odihnă până pe 3 iunie. Poate reușesc să slăbesc un pic până în ziua Z.  Datorită ploilor recente drumurile dintre tarlale pe care alergam sunt impracticabile, așa că am alergat azi în parcul Carol, mare parte din timp pe ploaie. A fost... răcoritor și hidratant, ceea ce nu cred că se va mai repeta pe 3 iunie, când mă aștept la căldură mare, vorba lui Caragiale. O să-mi lipsească Copilu, Roșcățelul și Fetița, maidanezii mei semi-maratoniști.

Niciun comentariu:

Persoane interesate