marți, 8 mai 2012

Miezul lucrurilor

Am primit de Paști Patria m-a făcut om (England made me) de Graham Greene și am fost foarte flatat. „Precis că A. a reținut că Greene este scriitorul meu preferat”mi-am spus. Precedentul cadou de la A. fusese Despre Franța de Cioran, știind că sunt francofil. Pe urmă am văzut Patria... la reduceri, într-una din peregrinările mele cu Cristina. „Crezi că a luat-o fiindcă e la reduceri?”am întrebat-o pe Cristina, cuprins de îndoială. „Nici gând, A. nu are treabă cu reducerile. Ea merge pe intuiție”. Wow! Patria m-a făcut om este tradusă de Andrei Gorzo, for what's worth.

Am fost la Undeva la Palilula. Din păcate la spectacolul de la ora 22. Filmul nu este chiar dezastrul de care vorbește critica, cred că toată lumea se aștepta la o tranziție gen Lucian Pintilie. Palilula are o latură ludică sud-americană, dar este foaaarte lung. Cred că am adormit la un moment dat pentru vreo 30 de minute și parcă nici nu am ieșit din film.

Am descoperit trei cotidiene străine care sunt livrate în România în ziua apariției lor. Din păcate nici unul francez. Două sunt economice. Singurul la care m-aș abona ar fi International Herald Tribune. Atât doar că totul vine cu un cost. E clar, ziarele de hârtie sunt pe ducă!

Până una alta am comandat două șezlonguri clasice, lemn și material textil în dungi, numai bun pentru lectură, narghilea și șpriț a cote.


Niciun comentariu:

Persoane interesate